Pages

Ads 468x60px

Selasa, 04 Maret 2014

TESTIMONI Double Stemcell | Testimoni Triple Stemcell

TESTIMONI Double Stemcell dan Testimoni Triple Stemcell :

Double Stemcell dan Triple Stemcell paduan 2 Produk yang terbukti mampu mengatasi masalah-masalah kulit; Jerawat, kulit kusam, Flek Hitam, komedo, luka bakar, luka sobek dan pori-pori besar serta kulit keriput bahkan mampu membuat kinclong:

 
 
 
 
 













Sakit Kepala Berpanjangan

Saya sentiasa sakit dalam kepala, setelah saya mengambil  1 sachet DOUBLE stemcell pada pagi dan malam selama 5 hari bertutrut-turut, sakit di dalam kepala terus hilang. ( Mohd Sallehhuddin Bin Azib, Penang )

Kencing Manis/ Sakit Lutut

Masalah saya adalah kencing manis dan sakit lutut sudah 8 tahun. Setelah saya amalkan Double stemcell 1 sachet pagi dan 1 sachet malam  selama 10 hari, kencing manis taraf  dari 20.2 jatuh ke 9, lutut saya tidak sakit lagi dan buang air besar sudah  lawas. ( Hasnah Bte Hj Md Tahir, Gombak, Kuala Lumpur )


Sakit Tulang Belakang

Saya mengalami sakit tulang bawah belakang pada masa duduk selama 2 bulan. Masalah sakit tersebut sudah hilang selepas saya amalkan 3 hari DOUBLE stemcell siang dan malam 1 sachet. ( Ngeow Mei Fong, Kuala Lumpur

Lepas Tongkat

Masalah saya ialah berjalan mengguna tongkat selama 10 tahun dan tiada selera makan. Setelah amalkan Double stemcell 1 sachet pagi dan 1 sachet malam selama 2 minggu, saya tidak perlu mengguna tongkat lagi dan sudah ada selera. makan sekarang. ( Bustamam Bin Idris, Bentong, Pahang )

Kerontokan Rambut

Saya menghadapi gugur sudah 2 tahun. Selepas saya amalkan pagi dan malam 1 sachet Double stemcell selama 7 hari, rambut saya tidak gugur lagi dan haid pun sudah lancar. ( Zuriana Idris, Pulau Pinang )

0 komentar:

Posting Komentar

 
Blogger Templates